Ladataan Tapahtumat

« All Events

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Perusteet rautatiejärjestelmästä (PERA) Kokkola

20.3.2023 klo 09:00 - 22.3.2023 klo 17:00

| 840€

Olet ilmoittautumassa seuraavaan koulutukseen:

KOULUTUS: Perusteet rautatiejärjestelmästä (Pera)

AIKA: Teoria 20-21.3.2023. Aloitus 20.3 klo 9.00, koulutus sisältää kaksi teoria päivää ja yhden maastopäivän. Varauduthan maastopäivään 22.3 säänmukaisin turvavarustein.

PAIKKA: ABC Heinolankaari Kokkola, Heinolankaari 2, 67700 Kokkola

Perusteet rautatiejärjestelmästä koulutus toimii johdatuksena rautatiejärjestelmiin kaikille rautatieympäristössä työskenteleville.

Perusteet rautatiejärjestelmästä koulutus edellytetään:

• Ensimmäistä kertaa suunnattuun pätevyyskoulutukseen osallistuvilta. Koulutuksen suorittamista ei edellytetä, mikäli henkilöllä on jokin voimassa oleva Väyläviraston myöntämä työpätevyys. Koulutusta ei myöskään edellytetä, jos henkilöllä on vähintään viiden (5) vuoden monipuolinen työkokemus rautatiejärjestelmään liittyvistä töistä.
  • Rakennuttajakonsultteina, valvojina, rataisännöitsijöinä, turvallisuuskoordinaattoreina sekä rataisännöitsijöinä toimivilta henkilöiltä. Edellä mainitut voivat korvata koulutuksen vähintään viiden (5) vuoden monipuolisella työkokemuksella rautatiejärjestelmään liittyvistä töistä.

Koulutuksessa käsitellään seuraavia aihekokonaisuuksia:

• Rautatiekuljetusjärjestelmän tekniset periaatteet
  • Suomalaisen rautatieinfrastruktuurin valinnat ja ratkaisut
  • Liikenneviraston antamat tekniset ohjeistukset ja niiden taustallaolevat kansainväliset määräykset ja standardisoinnit
  • Oppimisen varmistaminen kirjallisesti tai verkko-oppimisympäristö Eerokissa

Koulutukseen osallistuvalla tulee olla voimassaoleva Ratatyöturvallisuuspätevyys. Ratatyöturvallisuuspätevyyden (Turva) saamiseksi on henkilön suoritettava hyväksytysti ratatyöturvallisuuskoulutus.

Koulutus on voimassa toistaiseksi. Koulutus ei tuota pätevyyttä.

KOULUTUKSEN HINTA: 840 €/osallistuja + alv 24 %

Hinta sisältää: aamukahvit ja lounaan, todistuksen sekä Väyläviraston oppilaitoksilta edellyttämän koulutuskirjauksen.

Start:
20.3.2023 klo 09:00
End:
22.3.2023 klo 17:00
Cost:

Tapahtumapaikka

ABC Heinolankaari Kokkola
Heinolankaari 2, 67700 Kokkola, Kokkola, 67700

SAT Koulutuspalvelut Oy

Event Registration

• Osallistujien tiedot

• Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.