Maksu – ja peruutusehdot

Kurssi-ilmoittautuminen on sitova. Lähetämme ilmoittautumisesta vahvistusviestin ilmoittautumisen yhteydessä annettuun sähköpostisoitteeseen.

Ilmoittautumisen voi perua maksutta kaksi (2) arkivuorokautta ennen kurssin alkamista tai ilmoittautumisen voi siirtää seuraavalle kurssille. Perusteet rautatiejärjestelmästä tai Ratatyövastaavan peruskoulutuksen voi perua maksutta seitsemän (7) arkivuorokautta ennen kurssin alkamista tai ilmoittautumisen voi siirtää seuraavalle kurssille.

Myöhemmin tehdyistä peruutuksista tai kokonaan peruuttamatta jättämisestä perimme täyden koulutuksen hinnan.

Äkillisen sairastumisen, tapaturman tai muun vakavan henkilökohtaisen tapahtuman johdosta voidaan erillisen selvityksen perusteella näistä maksuista luopua.

Peruutus on tehtävä kirjallisena anne.helin@satkoulutuspalvelut.fi

Yrityskohtaisten tilauskoulutusten peruutusehdot sovitaan tilauksen yhteydessä.

SAT Koulutuspalvelut Oy laskuttaa voimassa olevilla hinnoilla tai erillisen tarjouksen perusteella määritetyillä hinnoilla, 14 päivää netto. Ilmoittautumisen yhteydessä on annettava laskutuksessa tarvittavat projekti- tai viitenumerot. Laskutukseen liittyvistä epäselvyyksistä perimme 20€ lisämaksun. Hintoihin lisätään alv 24%.

Kurssin peruuntuminen

Kurssin peruuntuessa SAT Koulutuspalvelut tiedottaa asiasta ilmoittautumisen tehneelle henkilölle. SAT Koulutuspalvelut voi pakottavasta syystä siirtää tai perua koulutuksen ilman korvausvelvollisuutta viisi (5) arkivuorokautta ennen kurssin alkua. Myöhemmin tapahtuvat peruutukset korvataan tarjoamalla kyseinen koulutus myöhempään ajankohtaan 50 % alennuksella sovitusta hinnasta. SAT Koulutuspalvelut ei vastaa ilmoittautumislomakkeella annetuista virheellisistä tiedoista.

SAT Koulutuspalvelut ei vastaa kolmannen osapuolen aiheuttamasta peruutuksesta tai koulutusajankohdan siirtymisestä.