Ladataan Tapahtumat

« All Events

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Ratatyökoneenkuljettaja (RKK) Teoria ja Lähiharjoittelu Hämeenlinna

16.5.2023 klo 09:00 - 17.5.2023 klo 17:00

| 250€

Olet ilmoittautumassa seuraavan koulutukseen:

Ratatyökoneenkuljettaja (RKK)

Koulutuksen kohderyhmänä ovat ratatyökoneen kuljettajat. Pätevyysvaatimus koskee ratatyökoneen kuljettamista ja käyttämistä rautatiealueella, pois lukien ajoneuvon kuljettaminen työtehtävässä rautatiealueella sekä työkoneiden käyttö laiturialueella tehtävässä työssä. Pätevyysvaatimus perustuu Väyläviraston ohjeeseen ”Valtion rataverkon haltijan osaamis- ja pätevyysvaatimukset”. Koulutuksen kesto on kaksi päivää. Jos osallistujalla on voimassaoleva RTV pätevyys tarvitsee hänen osallistua vain ensimmäiseen koulutuspäivään.

INFO:

Ajankohta: 29-30.5.2023, aloitus klo 9.00.

Koulutuspaikka: Lautatarhankatu 4, 13110 Hämeenlinna (SAT Koulutuspalvelut).

Saat tarkemmat ohjeet kurssialustalle liittymiseen sähköpostitse ennen koulutusta.

Koulutuksiin voivat osallistua kaikki 18– 68-vuotiaat koulutusohjelmakohtaisesti määriteltyjen lähtöedellytysten täyttyessä.

• Koulutukseen osallistuvalta edellytetään voimassa olevaa
    • Ratatyöturvallisuuspätevyyttä (Turva)
    • Perusteet rautatiejärjestelmästä (PERA) koulutus (Koulutusta ei edellytetä, mikäli henkilöllä on jokin voimassa oleva Väyläviraston myöntämä työpätevyys. Koulutusta ei myöskään edellytetä, jos henkilöllä on vähintään viiden (5)
      vuoden monipuolinen työkokemus rautatiejärjestelmään liittyvistä töistä.).

Koulutuksessa käytetään paljon oppimisympäristö Eerokkia, jossa suoritetaan ennakkotehtävät, koulutuksen aikaiset tehtävät, kokeet ja palautteet. Ilmoittautumisessa tarvitaan osallistujan henkilökohtainen sähköposti koulutusohjeiden lähettämiseen.

KOULUTUKSEN HINTA:

250,-/osallistuja + alv 24%

ILMOITTAUTUMINEN:

Sitovat ilmoittautumiset 28.5.2023 mennessä.

PERUUTUS:

Kts. Maksu- ja peruutusehdot  Peruutukset: anne.helin@satkoulutuspalvelut.fi

Start:
16.5.2023 klo 09:00
End:
17.5.2023 klo 17:00
Cost:

Tapahtumapaikka

SAT Koulutuspalvelut
Lautatarhankatu 4, 13110 Hämeenlinna

SAT Koulutuspalvelut Oy

Event Registration

• Osallistujien tiedot

• Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.