Ladataan Tapahtumat

« All Events

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Ratatyöturvallisuuspätevyys (Turva) verkkokoulutus

11.3.2024 klo 09:00 - 16:00

| 150€

Olet ilmoittautumassa seuraavaan koulutukseen:

KOULUTUS: Ratatyöturvallisuuspätevyys (Turva)

AIKA: 11.3.2024 klo 9.00–16.00

PAIKKA: Väyläviraston verkko-oppimisympäristö Eerokki rok.mmg.fi. Saat tarkemmat ohjeet kurssialustalle liittymiseen sähköpostitse ennen koulutusta.

Tehtävät, joissa edellytetään ratatyöturvallisuuspätevyyttä:

• liikkuminen ja työskentely rautatiealueella
  • rautatiejärjestelmän turvallisuuteen tai liikenteenohjaukseen liittyvien laitteisiin tai rakenteisiin kohdistuvat työt

Koulutukseen osallistuvalta ei edellytetä peruskoulutusta eikä työkokemusta. Ratatyöturvallisuuspätevyyden (Turva) saamiseksi on henkilön suoritettava hyväksytysti ratatyöturvallisuuskoulutus.

KOULUTUKSEN HINTA: 150 €/osallistuja + alv 24 %

Hinta sisältää: todistuksen, SAT Koulutuspalveluiden mobiilikortin sekä Väyläviraston oppilaitoksilta edellyttämän pätevyyskirjauksen.

Ammattipätevyyden jatkokoulutuspäivä (CAD):

Koulutuksesta saa tarvittaessa Traficomin kuorma-auton kuljettajien ammattipätevyyden jatkokoulutuspäivän rekisteröinnin.

HUOM! klo 9.15 jälkeen saapuville ei voida kirjata ammattipätevyyden jatkokoulutusrekisteröintiä

Hinta: rekisteröintimaksu 11,- (alv 0% viranomaismaksu) ja rekisteröinnin käsittelymaksu 6,- + alv 24 %.

ILMOITTAUTUMINEN:

Sitovat ilmoittautumiset 10.3.2024 mennessä.

PERUUTUS:

Ilmoittautumisen voi perua kuluitta kaksi (2) arkipäivää ennen koulutuspäivää. Peruuttamattomat paikat laskutetaan täysimääräisenä. kts. Maksu- ja peruutusehdot

Peruutukset: anne.helin@satkoulutuspalvelut.fi tai p. 040 6855 684.

Date:
11.3.2024
Time:
Cost:
150€

Tapahtumapaikka

Väyläviraston verkko-oppimisympäristö Eerokki
rok.mmg.fi
Website:
rok.mmg.fi

SAT Koulutuspalvelut Oy

Event Registration

• Osallistujien tiedot

• Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.