Ladataan Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Turvamiespätevyys (T-mies) Hämeenlinna

21.4.2023 klo 09:00 - 17:00

| 180€

Olet ilmoittautumassa seuraavan koulutukseen:

KOULUTUS: Turvamiespätevyys (T-mies)

AIKA: 21.4.2023 klo 9-17

PAIKKA: SAT Koulutuspalvelut, Lautatarhankatu 4, 13110 Hämeenlinna

Tehtävät, joissa edellytetään turvamiespätevyyttä:

• toiminta turvamiehenä
  • tieliikenteen ohjaaminen tasoristeyksessä

Koulutuksen ennakkovaatimukset:

• Ratatyöturvallisuuspätevyys (Turva)
  • Vähintään kolmen (3) kuukauden kokemus maastossa tehdystä radan rakentamisen ja/tai kunnossapidon töistä
  • Opiskelija on todettu soveltuvaksi tehtäväkohtaisella soveltuvuusarvioinnilla: ” Tehtävässä toimivan henkilön on terveydentilan ja psykologisen soveltuvuuden puolesta sovelluttava työtä hakiessaan ja työssä ollessaan tehtäväänsä siten, ettei hänen oma terveytensä tai rautatieliikenteen turvallisuus vaarannu. Työnantaja vastaa siitä, että hän käyttää tehtävissä niihin soveltuvaa henkilöstöä. Soveltuvuusarviointivaatimus on määritelty työpätevyyksittäin koulutusohjelmaliitteissä. Henkilöllä on oltava riittävä fyysinen sekä psykologinen valmius ja soveltuvuus tehtävään. Väyläviraston soveltuvuussuositukset on esitetty Väyläviraston julkaisussa 50/2021. Rautatieturvallisuustehtävissä toimivien henkilöiden soveltuvuussuositukset”. Soveltuvuudenarviointi tehdään työnantajan päättämän terveydenalanammattilaisen toimesta. Työnantaja vastaa arvioitavan tehtävän kuvauksesta terveydenalanammattilaiselle” Rautatieturvallisuustehtävissä toimivien henkilöiden soveltuvuussuositukset (vayla.fi)

Koulutettavan ja hänen työnantajansa tulee huolehtia ennakkovaatimusten täyttymisestä ja tarvittaessa esittää ennakkovaatimusten mukaiset todenteet ja/tai kirjallinen selvitys ennakkovaatimusten täyttymisestä koulutuslaitokselle ennen koulutukseen hyväksymistä.

Huomioithan, että koulutus sisältää maastossa käynnin joten varustauduthan tähän sopivalla turvavaatetuksella (kypärä, takki/liivi, kengät ja henkilökortti).

Väyläviraston Turvamiespätevyyden (T-mies) saamiseksi on henkilön suoritettava hyväksytysti turvamiespätevyyskoulutus.

KOULUTUKSEN HINTA: 180 €/osallistuja + alv 24 %

Hinta sisältää: Aamukahvin, lounaan, todistuksen sekä Väylän oppilaitoksilta edellyttämän pätevyyskirjauksen.

ILMOITTAUTUMINEN:

Sitovat ilmoittautumiset 14.4.2023 mennessä.

PERUUTUS:

Ilmoittautumisen voi perua kuluitta kaksi (2) arkipäivää ennen koulutuspäivää. Peruuttamattomat paikat laskutetaan täysimääräisenä. kts. Maksu- ja peruutusehdot

Peruutukset: anne.helin@satkoulutuspalvelut.fi tai p. 040 6855 684.

Date:
21.4.2023
Time:
Cost:

SAT Koulutuspalvelut
Lautatarhankatu 4, 13110 Hämeenlinna

SAT Koulutuspalvelut Oy

Event Registration

• Osallistujien tiedot

• Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.