SAT Koulutuspalvelut Oy ja Alertum Oy koulutusyhteistyöhön

Olemme sopineet koulutusyhteistyösopimuksen Alertumin kanssa ja tämän myötä voimme tarjota asiakkaillemme mahdollisimman monipuolisen, koko maan kattavan koulutustarjonnan. Yhteistyön avulla voimme tarjota laajan valikoiman koulutuksia yhden kanavan kautta, jonka uskomme tuottavan asiakaillemme lisäarvoa.

Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että Alertumin koulutustarjonta tulee sivullemme myyntiin sekä vastaavasti meidän tarjontamme Alertumin sivuille.

Parhaillaan on käynnissä koulutuskalenteri- ja ilmoittautumissivujemme uudistus ja tänä aikana Alertumin koulutuksiin liittyvät tiedustelut ja ilmoittautumiset hoituvat sähköpostilla info@satkoulutuspalvelut tai numerosta p. 040 6855 683.

Tänään julkaistu tiedote alla.

Lisätietoja Tiina-Kaarinalta p. 040 6855 683 tai tiina-kaarina.liikaoja@satkoulutuspalvelut.fi