Uusia henkilöstöpalveluita on nyt saatavilla!

Henkilöstömme muodostuu osaavista rautatiejärjestelmän ammattilaisista, joiden vahvuuksia ovat laaja-alainen ja pitkäaikainen työkokemus, oman ammattitaidon ylläpitäminen sekä turvallisuuskulttuurin kehittäminen. Rautatietiejärjestelmän turvallisuus on meille tärkeää.

Liikenneturvallisuuden säilymiseksi tulee vaihteiden olla kunnossa rautateillä. Vaihteiden toiminnan tarkastus, voitelu, puhdistus, pesu ja säätö on yksi tärkeimmistä vaihteiden kunnossapidon töistä. Vaihteiden mittauksella saadaan tarkat toleranssit vaihteen turvalliselle liikennöinnille.

Meidän Pasi kävi suorittamassa käytännön kokeen päällysrakennepätevyydestä ja Väyläviraston uuden mallin pätevyys on nyt voimassa!

Tilasimme Pasille RCAD-BT5 – mittalaiteen vaihteiden mittaamiseen. Meiltä löytyy myös kuumavesipesuri vaihteiden pesuun.

Palvelut vaihteiden mittauksiin ja kunnossapitotöihin sekä päällysrakenteen kunnossapitotason ja liikennöitävyyden arviointiin on nyt tilattavissa meiltä.

Tuliko mieleen kysymyksiä, ota yhteyttä!

Hannu Helin
Toimitusjohtaja/Johtava asiantuntija